sâmbătă, 19 iulie 2008

Alegerea facultatii ...

Ieri a fost ultima zi de inscriere pentru majoritatea facultatilor.

M-am inscris si eu saptamana asta la doua facultati. Prima oara, Marti, m-am inscris in cadrul Facultatii de Mediu (Universitatea Oradea) la profilul Inginerie si Management in alimentatia publica si agroturism iar Joi m-am inscris la Stiinte Economice (Economie si afaceri internationale, Administrarea afacerilor, Management, Marketing, Finante, Contabilitate). Bineinteles, chiar daca voi intra la ambele facultati (lucru destul de posibil, deoarece am o medie destul de buna), voi ramane la prima pe care am scris-o mai sus (Inginerie si Management in alimentatia publica si agroturism).

Planurile mele nu erau tocmai acestea, sa optez pentru aceste facultati, dar in viata nu facem mereu ce vrem. Spun asta deoarece eu imi doream foarte mult sa-mi incerc norocul la Facultatea de Teatru, insa dupa mai multe luni de gandire, dupa multe discutii cu persoane care au cat de cat habar de teatru am ajuns la concluzia ca mai bine reununt. Ma uitam zilele trecute pe internet sa vad statisticile cu privire la inscrierile la facultati. M-a mirat foarte mult ca la Facultatea de Teatru (Oradea) nu s-a inscris niciun candidat. Intr-un spirit de gluma imi permit sa scriu (nu sa spun) ca daca as fi optat pentru teatru ... la intalnirea de 10 ani de la terminarea facultatii, eu cu cine ma intalneam daca eram singura eleva din an?!?

Adevarul e ca m-am uitat la aceasta statistica acum cateva zile, nu stiu daca in timp s-a inscris careva, dar oricum ... e dureros sa vezi cum se distruge o arta.

Niciun comentariu: