marți, 8 iulie 2008

Inca un Ghici sau Hi5? ...


Apar peste noapte ca ciupercile dupa ploaie unele site-uri, de gen "hai bate palma", adica Hi5 (pe Hi5 am si eu un cont amarat, pe care, daca nu exista Mozilla nu-l mai accesam, pentru ca nu-mi mai stiu parola). Azi primesc un mail de la www.neiubim.ro, prin care sunt invitata sa iau parte la o uriasa porcarie. Imi apare in mail o tanti, blonda, care spune:
"M-am inscris de ceva timp si nu-mi pare rau. Mi-am facut prieteni noi, la orice ora am cu cine sa conversez, facem schimb de poze, intamplari, etc."
Intru pe site-ul ala, bineinteles ca o vad pe domnisoara in prim-plan, dar m-am uitat si la comentarii. Unii baieti saliveaza ca niste porci ce sunt pe tastatura cum vad o fata (frustratii draq`), iar altii incep "Esti frumoasa ... dar esti blonda", "Ai riduri", etc.

Fetelor si baietilor, eu cred ca voi tare vreti sa fiti vedete. Este si posibil!!!
Iti postezi poze pe Hi5 sau pe Neiubim, dar nu poze decente, ci din alea cu botu tuguiat, de parca ai inghitit un tub de oxigen, si neaparat poze in lenjerie intima cu imprimeu wild. (pentru pitzipoance "uaild").

Un comentariu:

Anonim spunea...

ahaha la fel se intampla si in tabara adversa cu situri gen Pitzipoanca.org, sau Hai6.net, dar macar la astea am ras de am cazut de pe scaun :))