sâmbătă, 19 iulie 2008

Orange sucks again ...



Primesc un mesaj de la Orange, prin care mi se aduce la cunostinta ca daca nu-mi activez minutele pana-n data de **.**.2008 (nu mai tin minte data exacta), nu voi mai putea suna cu "*" (adica cu 1 cent/minut). Bun ... imi activez minutele, dupa patru zile de la reincarcarea cartelei, pentru ca mereu cand sunam la *100#-->1-->2-->1 (cei care au Orange inteleg codul scris) imi trimiteau mesaj prin care-mi spuneau ceva de genul: "Cererea ta nu a putut fi inregistrata. Te rugam incearca mai tarziu" ... si tot mai tarziu, patru zile, de cate 20 de ori/zi incercam sa imi activez minutele, si tot degeaba.

In concluzie, curand cred ca voi trece la Cosmote, pentru ca nu este singura data cand Orange-ul face figuri. In fiecare saptamana, daca nu in cel mai fericit caz o data la doua saptamani imi pica reteaua pentru cateva minute (bune).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Treci pe Cosmote si ai terminat.Eu aveam abonament la Vodafone si ma disperau ca trebuia sa sun mereu dupa 5 seara,aveam minute putine si plateam 50 de lei lunar.
Acuma am Cosmote Full Options 200 ,200 de minute nationale si nelimitat minute si mesaje in retea sunt super multumit.

July spunea...

In viitorul foarte apropiat asta am sa si fac.