sâmbătă, 5 iulie 2008

Am revenit ...

Dupa o absenta de o luna si ceva, in sfarsit reusesc sa scriu iar pe blog.

Am traversat o perioada care a implicat foarte mult stres pentru mine (am specificat ca pt mine, deoarece nu toti colegii mei au fost atat de stresati), care din fericire s-a incheiat cu bine.

BACALAUREATUL

Mi-am facut griji si stres pentru NIMIC. De ce? Pentru ca a fost foarte simplu. La oral m-am descurcat foarte bine (10 la ambele probe), la scris nu m-am descurcat chiar atat de bine, dar a fost ok. Cel mai mult ma bucur de nota de la romana (9.40) si de cea de la biologie (8.70), deoarece romana m-a fascinat mereu, iar cu biologia ... pur si simplu din orgoliu ma bucur de nota. Am demonstrat inca o data ca matematica nu e punctul meu forte (5.25 avand nota), iar la geografie 8.85 (cu toate ca din cate stiu eu, meritam mai mult, dar nu ma mai stresez cu contestatiile).

In concluzie, urmeaza inscrierea la facultate si scoala de soferi. Cu facultatea nu-mi fac probleme, pentru ca daca am luat bacu`, tot intru la facultate, insa cu scoala de soferi ... hmm ... trebuie sa ma apuc de invatat iar.

Totul e bine cand se termina cu bine.

Niciun comentariu: