marți, 15 iulie 2008

Vine toamna in luna iulie??? ...

Vremea asta ne da mare bataie de cap. Prin simplul fapt ca e invazie pe Messenger iti dai seama de vremea de afara; daca e soare, nici dracu` nu e online, dar cand e vreme cacacioasa, precum azi, se cam ingroasa gluma. Bineinteles ca exista atat avantaje cat si dezavantaje privind vremea de afara (vreme care imi aduce aminte de toamna).

Avantaje:

1) Privind Messengerul, poti sa vorbesti cu mai multi prieteni decat in zilele calde (cuvintele sunt folosite cu sens denotativ).
2) Pe o vreme bacoviana, eu ador sa stau si sa citesc (ce-i drept pana adorm, dar macar citesc!!! am ridicat niste semne de "exclamare" pentru ca s-a facut un studiu care demonstreaza ca mai mult de 60% dintre tinerii cu varsta cuprinsa intre 15-18 ani nu citesc cursiv, si nu inteleg mesajul textului. GRAV!!!)
3) Iti petreci mai mult timp cu familia (wtf?!?)

Dezavantaje:

1) Privind Messengerul, intra toti fraierii pe tine, de care nu ai dispozitia necesara, si te freaca la icre, pana la spui STOP!!! MA STRESEZI!!! (bine macar ca exista invisible).
2) Nu prea ai niciun chef de iesiri in oras atunci cand sunt 15 grade afara (in luna iulie) (dar nu vorbesc la modul general; de exemplu eu am chef de iesiri, indiferent de vreme: tornada, ciclon, etc).
3) Daca esti pieton, GHINION!!! faci dus gratis (prietenii stiu de ce).

Niciun comentariu: