duminică, 6 iulie 2008

Ce mai program ...

Ieri, dupa ce am aflat rezultatele de la examene, bineinteles ca am inceput sa ne facem planuri pentru sarbatorire. Astfel, am ajuns la un acord.

Ne intalnim in Down-Town ("a doua casa" pentru noi, avand in vedere ca in ultimii 4 ani, tot pe acolo ne-am facut veacul). Ne-am adunat cativa colegi (Bea, Flavia, sora ei, Daraban, si nu in ultimul rand EU), am stat la un suc (sau fiecare ce-a putut ... ) si apoi ne-am adunat (toti, fara Bea) si ne-am dus pentru o ora in Traffic, pentru ca Anamaria, colega noastra draga (la a carei zi de nastere azi am sa ma duc {am impresia ca ce-am scris in paranteza suna a versuri ... in fine} ) ne astepta acolo. Dupa o ora ne-am reintors in Down-Town iar apoi direct acasa, fiind rupta de somn. Ne-a mai trazZznit o idee, care ar suna cam asa "Ce-ar fi sa mergem in Popesti la discoteca?" ... dar pana la urma eu m-am lasat pagubasa, somnul invingand mereu. Adevaru-i ca la 1 am ajuns acasa, dar fiind treaza de la ora 9 dimineata, bineinteles ca am fost "rupta". Si profitand de un somn bun, pana azi la ora 14:15 nu m-am trezit.

Acum ar cam trebui sa merg sa ma pregatesc, pentru ca la ora 18:00 sunt invitata la o petrecere 2 in 1 (ca la sampon) ... sarbatorirea promovarii bacului si a zile de nastere a Anei.

Ne blog(g)ărim mai spre maine.

Niciun comentariu: