sâmbătă, 19 iulie 2008

Mireasa furata, cameraman disparut ...

Tocmai am venit din club (Down Town logic ... prietenii stiu de ce) si mi-am amintit un lucru.

In fiecare sambata sunt furate miresele si duse in acest club, insa in seara asta mi-a sarit in ochi (la figurat, bineinteles) o chestie foarte interesanta. N-am mai intalnit pana acum asa ceva.

Vine o mireasa (a doua pe seara asta, cat timp am stat eu acolo), cu o satra dupa ea (nu exagerez, cred ca a adus toti nuntasii dupa ea pentru ca erau aproximativ 20 de persoane) dar nici urma de cameraman. Ma gandesc ... oare de ce s-a mai furat mireasa, daca mirele nu vede ce-a facut dansa in lipsa sa??? (scuzati cacofonia).

In fine, ma iau si eu de nimicuri, dar pana acum n-am mai intalnit asa ceva. Toate miresele care erau furate (si in clubul asta am vazut o multime de "neveste date disparute") si aduse in Down, erau cu cameramanul dupa ele, sa aiba o amintire (o maslina ... ceva). Asta nu!!! :))

Oricum, era un nuntas cu telefonul mobil dupa el, si a mai tras el cateva poze ... daca nu el, atunci cine ?!?

Niciun comentariu: